Alltså, hallå...

Fick ett mejl igår kväll: "Välkommen till nya E-kontakt", detta företag har ingen skam i kroppen.
Deras kundtjänst ska vi inte tala om. Kommer man med lite kritik så får man alltid svaret att det beror på min dator om något inte fungerar som det ska. Men så kunnig är jag på datorer så jag vet när det inte hänger på min dator när saker inte funkar. Sällan är det någon som kan hjälpa och har man förslag så bara viftas det bort med att så vill ingen annan ha det. Gång på gång likadant. Därtill så svarar någon på kundtjänst första gången och skickar jag ett svar så hamnar det tydligen hos någon annan och svaret jag får är ungefär goddag yxskaft för den nya personen som svarar har ingen aning om vad ursprungsfrågan var, underbart system eller hur...

Förresten, det finns andra företag som har roliga system. Hämtade ju ett paket förra veckan och var tvungen att returnera ett par kängor som var för små, beställde större storlek. Det fanns med en returetikett i paketet, enkelt men... när jag kommer till postens utlämningsställe där jag hämtade ut paketet och ska lämna in paketet som ska gå i retur så går inte det. Nej paketet ska lämnas på ett ställe som har tjänsten PrivPak. Jaha, bara att traska vidare till en godisbutik i närheten istället. Om sanningen ska fram så stod det med liten stil på etiketten men jag tog för givet att man kunde lämna där man hämtat det.

Usch vad jag klagar...

Annars har jag storstädning här, vårstädning, madrassen hänger ute på vädring liksom sommartäcket från garderoben, dax att byta, det är för varmt i sängen. Tvättmaskinen går för fullt med lakan, täcken och annat roligt. Jag far runt som en virvelvind och dunsar ner här på stolen när jag virvlar förbi då och då.
En väninna skulle komma förbi senare när hon är på väg hem från skolan där hon går, trevligt men jag har tyvärr inget att bjuda på.
Nu virvlar jag vidare så det blir klart någon gång...

PS. Har förresten en sån där "puss och kram och gullet"-person på "tråden" och vet inte riktigt hur jag ska förhålla mig till det. Trevlig jovisst men... hmmm, nja... får kanske blockera honom framöver

Kommentarer
Postat av: Billy

Det står kan inte lämnas på posten.

MED STOR TEXT.

Du är välkommen in till mig alla som hämtar paket hos mig ger ja 25% rabatt på mina varor, (gäller inte tobaksprodukter)

2010-04-16 @ 13:21:15
Postat av: Wynnja

Nja, så stor text är det inte och man brukar kunna lämna där man har hämtat... Tur att inte Årjäng är så stort...

2010-04-16 @ 13:33:57
URL: http://wynnja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0