Dejt...

Tror ju inte detta bloggande kommer att öka antalet dejter som man får gå på men å andra sidan så har drygt tre år på dejtingsajter inte givit något långvarigt heller. Det har mest varit bottennapp tror jag eller så har man aldrig fått chansen för att man inte vill träffas och hoppa i säng redan efter 2 dagar. Fast då kanske det var lika bra att man inte fick chansen... Jag är inte snabb i vändningarna när det gäller att inleda något, det får ta tid och ska ta tid...
Förresten... jag drar alltid öronen åt mig när jag blir kallad gullet och vännen i de första kontakterna. Vem har gett någon rätten att kalla mig gullet, en främling dessutom, nej tack. Gullet, vännen, lilla gumman... undvik det när ni ska kontakta mig, jag är allergisk!!!

Det blir ingen förlängning på E-kontakt så länge det ser ut som nu, profilen får vara kvar men pengar får de inte. Finns andra sajter som faktiskt är snäppet bättre om än inte direkt tillhör kategorin bra de heller. I slutänden går ju allt detta ut på att skinna en på pengar så enkelt är det ju. Det kan man ju gå med på så länge man vet villkoren men när villkoren ändras mitt i ens abbonnemang utan att man blivit informerad eller tillfrågad så drar i alla fall jag öronen åt mig. Varför måste man lura folk bara för att man vill tjäna pengar? Den logiken går inte ihop om man vill vara långvarig. Man tar hand om sina medlemmar och abonnenter om man är seriös och det har inte E-kontakt gjort, så seriösa... nää det är de sista de är i mina ögon.

Myrna har ordnat bloggbuss, hon är sån som alltid fixar och tar hand om har jag förstått, underbar människa och kanske kan vi träffas i maj också, vore intressant och trevligt tror jag.

Nu ska här bäddas rent i sängen idag, tyvärr inga manglade lakan men det får gå ändå. Har en väninna som är sköljmedelsberoende, hon har sköljmedel även i lakanen när hon tvättar det skulle inte jag klara av, jag vill ha mina lakan frasiga och svala, helst manglade men det är lite överkurs.

Kommentarer
Postat av: Myrna

Haha!! Fixar gärna "bussar" sen får alla köra L Så här med blicken i backspegeln....Så tog nog det där dejteriet mer än det gav. Jaa, förutom vän-dejtandet förstås. Klart vi ska ses när du är här!! Ha de gott/U

2010-04-14 @ 10:24:07
URL: http://myrna54.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0