Energitjuvar...

Energitjuvar är aldrig bra. Känner mig tömd på energi men har ingen aning om vem eller vad som tjuvat alla energi från mig. Mina misstankar går dock till aprilvädret... regn, snö, sol, blåst i en salig röra och huset har blivit alldeles utkylt. Fryser, känner mig trött och tömd på allt.

En stycken hund har i alla fall blivit badad idag, dax att börja redan nu inför Gotlandsresan för det ska bli hundutställning på Gotland. Han blev otroligt fin om dock en aning pälslös men några veckor har vi kvar och pälsen är på utväxt.

En maskin tvätt har också blivit tvättad. Nu ska jag sätta igång med tvätt av hundhanddukar och filtar. Det är nödvändigt så där en gång i månaden och då blir det några maskiner med tvätt.

Kommentarer
Postat av: Myrna

Ska bli kul o gå på hundutställning, det var länge sen. Vi syns ;) Kyla här också, tummar på långkalsongerna igen L Ha en bra dag/U

2010-04-22 @ 11:38:03
URL: http://myrna54.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0