Skor...

Skor är inte någon stor passion för mig men nu har det blivit två par på bara några veckor.

Ett par till lite finare:

Inte så ofta jag har klack men dessa har en liten klack, jättesköna. Färgen är svar fast de ser grå ut på bilden.

Ett par för promenader:

Dessa har luftkuddar under så man får nog lära sig gå lite på nytt eller så blir det tidigare nämnda känguruskutt.

Sen måste jag ju lägga in en bild på min söta vattenkokare:


Vovven mår prima, har har flera gånger försökt leka med mig under dagen, kommer och slänger en rolig leksak på mig, han är en kul kille.

.
.
.
.

Vill ni ha tips om en färggladare dejtingsida än E-k så kan ni alltid bli medlem på MP (Mötesplatsen). Om den är bättre än E-k? Njaäeo... jag vet inte men lite roligare att titta på. E-ks nya sida måste vara gjord av någon helt utan fantasi och öga för form och färg, finns ingenting som fångar ens intresse bara en massa profilbilder i alldeles för stort format för att skapa intresse. Alltså jag fattar inte hur man kan skapa något så otroligt färglöst och tråkigt i dessa tider. Ljusrosa, mörkrosa, ljusgult, ljusblått, så vansinnigt tråkiga färger, i alla fall på min i övrigt färgglada skärm. En bloggvän har gjort slag i saken och skriver blogg i sin profilpresentation, så oootroligt fyndigt och bra, ska nog jag ta efter när nu mitt abonnemang slutar den 19 april. De förlorar då en mycket trogen betalande medlem, hoppas vi är många som slutar betala...

Kommentarer
Postat av: Myrna

"Man ska vara rädd om fötter...Fötter de e bra o ha" L Lovar att luftkuddarna är jättebra, jag märker direkt skillnad i knät när jag inte använder dom..... Vad det gäller E-k.....så skakar jag bara på huvudet! Ha de gott/U

2010-04-17 @ 10:23:27
URL: http://myrna54.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0