Tjohoo...

Censur, censur... E-k är otroliga... "Skriv nu" är helt godkänt, "skriv inte" blir det censur på omedelbart. "Sök" är också censur på, liksom förstås blogg...

Men att ens profil fortfarande finns ute överallt på underliga samarbetspartners med en bild som inte ens finns i min profil längre DET är helt okej.

Vet ni att man får inte ens ha vilket format på bild som helst hos dem. Alla profilbilder måste vara kvadratiska, okej tänkte jag och la till lite på sidorna på min bild, alltså grå utfyllnad, ja det gick bra, förut... men nu tas det bort och bilden blir kvadratisk. Vilket helt idiotiskt format, jag har inte en enda bild som går att få ut i det formatet på mig själv, ansiktsbild alltså. Så jag tog bort min profilbild, stoppade ett gäng "profilbilder" i albumet istället och då blir ju antalet besökare genast mindre men trots det så hänger man kvar som reklam med gammal bild ändå.

Nä censur gillar inte jag, då finns det andra sidor som inte censurerar på detta viset. Som om sidan skulle bli säkrare för att jag skriver att ingen behöver skriva till mig för jag kan inte läsa, nej det handlar ju bara om att få fler betalande och förhoppningsvis har det antalet minskat för dom just nu.

Har förresten sett andra medlemmar som har med mejladresser i presentationen utan att det censurerats, nä censuren gäller bara för vissa personer som anses besvärliga kan jag tänka mig.

Kommentarer
Postat av: Myrna

Visst är det märkligt, på vissa profiler ligger både adresser o tidigare bloggadresser på folks blogg, på andra försvann det direkt. Undrar om E-k vet vad dom pysslar med egentligen??

2010-04-20 @ 23:33:24
URL: http://myrna54.blogspot.com
Postat av: Anna

Ja, E-k är sedan länge inget för mig. Föredrog att trycka på off-knappen och spara på den energi det går åt att bli förbannad. Det finns andra ställen som du kanske skulle tycka bättre om. Ha en bra dag.

2010-04-21 @ 08:35:50
URL: http://anna-exlibris.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0