Maj börjar lite kylslaget...

Snart har termometern sjunkit ner på minus, maj börjar med regn och kyla, hoppas sommaren blir bättre.

Jag funderar på att köpa mig en till digital systemkamera, har hittat en som bara vill komma hem och bo hos mig. Min gamla är inskickad på lagning, jag hoppas att den kommer tillbaka snart och att den går att laga, har inte fått besked än.
Just nu fotar jag med min lilla kompakta digitalkamera. Ja här i huset finns minst tre kameror men så är ju fotografering ett av mina stora intressen. Hade tänkt anmäla mig till en kurs i sommar men jag var inte riktigt nöjd med förra sommarens kurs så jag vågade inte chansa, ska jag gå fotokurs så ska det ge något. Jag behöver en kurs i lite teknik runt fotandet men kurserna i sommar var nog lite för konstnärliga, visserligen roligt det med men nu behöver jag lära mig mer teknik.

Jag är ju med på en annan dejtingsida än E-k, nämligen MP=Mötesplatsen men idag så valde den att krångla, detta dejtingsidekrångel verkar förfölja mig. Just i kväll hade jag fått "napp" också, eller i alla fall träffat på en intressant person som ville föra ett samtal via brev och det är inte varje dag man finner någon sådan. Men som sagt så valde sajten att få tekniska problem så nu är den tillfälligt ur funktion *SUCK*. Det fick bli en film igen och nu ska jag återgå till den efter denna reklampaus.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0