Planerar...

Ja just nu planerar jag för fullt min packning till Gotland. Inte bara jag ska ha med saker, hundarna ska ha med sitt också och deras packning är större än min tror jag.
Det blir svårare och svårare med åren att fixa packningen känns det som eller är det bara så att man vill vara mer och mer säker på att allt är med kanske... Men det blir i alla fall en hel del som ska med och sen får jag ju inte fylla bilen för jag ska ju hämta upp min mor med packning innan det blir färd till Nynäshamn och båten.

Annars har det blivit promenad i skönt väder, rensning i trädgården och ett besök i Töcksfors där jag inhandlade 10 säckar jord och 3 säckar kodynga. Här ska odlas... eller jo lite ska jag väl så i alla fall, fast ibland vill man mer än det blir.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0