Sex & sånt...

Något har hänt i landet Sverige de senaste åren när det gäller detta med förhållanden, särskilt här på nätet tror jag. Det är väldigt få som vill inleda något med siktet inställt på ett längre förhållande, de vill ha sex, de vill träffas regelbundet och ha sex, kanske umgås lite lagom men inte blanda en med familj, barn eller sitt vardagsliv. De vill absolut inte ha ett förhållande, de vill ha sin frihet att kunna "knulla runt" men ändå ha en säker sexkontakt om de inte kan hitta nån ny för tillfället...

Det här är inget för mig, jag har provat att dejta för att ha sex men så långt som till sex eller ens i närheten kom vi aldrig. När det väl kom till kritan så ville inte någon av oss detta...

Ska det vara ska det vara ordentligt. Jag vill ha ett fast varaktigt förhållande. Jag vill komma så långt att jag kan känna trygghet med denna andra person, känna att det finns ett "vi". Känna en gemenskap med en annan människa.

Se hela två inlägg på samma dygn, det var inte igår det hände senast...


Kommentarer
Postat av: Myrna

Känner igen.....Tyvärr! Vet inte hur många sofistikerade förklaringar jag har läst o hört om just detta. Att träffas o ha "sköna" stunder utan någon mer permanent relation. Säger som du, "ska de va så ska de va ordentligt"

2011-09-24 @ 19:24:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0