Platta pattar...

Eller vad ska man säga. Mammografi, första gången, men det gick snabbt, smidigt och enkelt så nä särskilt platt blev jag nog inte men det var en kul rubrik i alla fall. :)

Ett stopp på ett kontorsvaruhus för inköp av lite svindyra men bra plastmappar, hann jag med innan.
Ett IKEA-besök blev det efter, ljus, diskborstar, servetter var fynden som egentligen var helt onödiga. 2 korvar med bröd och dricka med fri påfyllning blev det på vägen till bilen, 13 kr, lagom pris för en lagom lunch.

Nu ska vi ta en promenad jag och vovvarna. Opererade vovven får nu följa med på promenader och han är SÅÅÅ LYCKLIG, han är en hund som verkligen kan visa med hela kroppen att han är glad, han liksom krullar ihop hela sig och sprätter iväg i små skutt.
Aprilväder både idag och igår, igår var det värre med både regn, snö och hagel, hittills idag bara lite snöflingor.
Blir invigning ute av mina känguruskuttskor idag så det blir nog en rask och luftig promenad.

Tjingeling!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0