Härliga dag...

En skön promenad i skogen med jyckarna på dan gjorde underverk för humöret. Sen hem och duscha, hann precis klart innan vattnet började bli kallt. En stund med gårdagens ännu olästa kvällstidning och några trevliga telefonsamtal. Vilken bra lördag jag har haft! Hoppas ni andra haft en lika bra dag som jag. Tänk så lite som kan pigga upp ch göra en glad...

Funderat lite över min lilla korttillverkning som jag har som hobby, senaste alstret ett barnkort med nallebjörn och ballonger, enkelt och sött tycker i alla fall jag. Borde nog ta fram kameran och fota och sätta ut lite bilder men det blir så dåligt med det just nu. Hela köksbordet är belamrat med lim, skärplatta, skalpeller, pappersark, stansar, små saxar, glitterlim och annat roligt...

Kommentarer
Postat av: Anna

Vi försöker hitta intresserade till en scrapbooking-kurs. Då kanske du kan vara intresserad? Hör av dig i så fall till Vuxenskolan tel 12002.

Ha en lika bra söndag!

Anna

2010-12-19 @ 10:13:24
URL: http://anna-exlibris.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0