Nobbad...

Jag kan ju inte helt slita mig från dessa dejtingsidor.

I helgen blev jag kontaktad av en man, han verkade rätt trevlig, vi messade ett litet tag... Han var rätt på om man uttrycker sig så... Tyckte att jag skulle komma dit redan i lördags på middag, han bor alltså så där 30-40 mil bort. Jag avböjde, det är dyrt att resa och jag talade om att det kunde bli problem med mina 4 hundar och hans hundovana katt. Man kanske kan få kaffe nån gång hos mig tyckte han då, jovisst sa jag men jag tar inte hem vilt främmande karlar till mitt hem, det finns bra café i Årjäng där vi kan träffas svarade jag.

Det tog ett litet tag, sen fick jag ett meddelande där han tyckte att jag var så negativ och han hade minsann fått en middagsdejt på lördagen. Men så trevligt tyckte jag. Ja du verkar ju så negativ fick jag höra igen... jaså svarade jag, synd för dig att du fått den uppfattningen... sen rabblade han upp det han tyckte jag skrivit som var negativt och frågade om jag haft många dejter. Nej svarade jag, nä inte så konstigt skrev han då, så negativ som du är så får du nog inga heller... Jag får både dejter och sex skriver han som avslut... Då klickade jag på blockera, nån måtta på det får det allt vara.

Tur att man får kontakt med en massa andra som tycker att man är både glad, trevlig och snygg. Blir kanske en dejt i julhelgen men det återstår att se...

December är här och jag har varit lite dålig med bloggandet men ska försöka påta ihop något mer idag!
Nu ska jag ut på promenad med voffarna!

Kommentarer
Postat av: Anna

Vilken självgod idiot!! Hoppas du har bättre lycka under julhelgen och du...självklart tar man inte hem en vilt främmande karl i sitt hem...vad hade han tänkt sig...eller det vet du ju;-)

Lycka till med dejtandet.

Kram Anna

2010-12-13 @ 15:17:21
URL: http://anna-exlibris.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0