Slampa... eller helt vanlig...

Jag har för länge sen gjort en helt ovetenskaplig test på en chattsida på nätet. Jag la upp två profiler, på den ena var jag mig själv, dvs helt vanlig kvinna, och på den andra bytte jag ut vissa detaljer så det lät som om denna kvinnan var en aning slampig och vulgär med lite sexanspelningar. Vem tror ni fick mest meddelanden...?? Jo det var ju den slampigare... Hon fick nog 20 meddelanden under samma tid som den vanliga fick ett meddelande... Vad bevisar det här då?? Egentligen ingenting alls men man kan ju också se det som att sticker man ut utanför mängden och anspelar på sex så fångar man långt fler mäns intresse än om man bara är helt vanlig. Lite tråkigt kan jag tycka.
Och för den som undrar så nej jag har inte för vana att syssla med sånt här, det var en engångsgrej och bara ett litet test, jag är i botten en genomärlig person som bara är den jag är...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0