Häpp...

Ja så har man avaktiverat sin profil på E-kontakt, jo medlemskapet är kvar men sidan går inte att se. Nu är jag trött på censuren som de tillämpar men bara på en del. Vissa ord som mötesplats, blogg, "kan inte skriva" censureras bort direkt och man får ibland ett meddelande i sin brevlåda om att de var tvungna att göra på det viset. Andra medlemmar kan uppdatera och skriva vad som helst, både mejladresser och namn på andra dejtingsidor, jag tror att de har riktat in sig på vissa medlemmar som anses besvärliga. Nä jag avvecklar sakta men säkert.

Förresten på en annan sajt så har jag blivit kontaktad av en man som jag haft kontakt med tidigare. Jag försökte på flera sätt få till en dejt då men han (som ju var den som visade intresse för dejt först) gled liksom undan hela tiden och försvann sen bara. Nu talar han om igen att han är intresserad men hallå grabben, chansen är förverkad, det skulle man egentligen säga till honom men jag är för snäll för det. Förresten igen, varför drar jag till mig pojkar på 35 som aldrig haft någon tjej...??? Den kategorin är jag faktiskt inte intresserad av, har redan varit lärare i sängen och har inga planer på att bli det igen... ;)

I morgon väntar en halvdag på Arbetsförmedlingen, dom vill ju återigen lära mig att söka jobb men det är inget fel på mina kunskaper det finns inga jobb som passar eller inga arbetsgivare som är intresserade av medleålders kvinnor...

Nu ska jag gotta mig i min bok en stund innan jag somnar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0