Positivt och negativt...

Lilltikens cancer hör till den minst aggressiva graden, grad 1, men är dock en allvarlig cancer och tyvärr visade analysen att de inte gått tillräckligt djupt så det blir troligtvis ytterligare en operation på samma ställe annars är risken stor att det fortsätter att växa. Varför inte veterinären gick djupare har vi inte fått svar på men kanske får vi veta i morgon.

Herr Klippo har fått komma hem, han var inte dödsdömd än. Det kostade hela 340 kr att laga honom, haha... Jag hade räknat med ca 2000 kr, så ibland blir man lycklig för det lilla.
Nu har vi tagit en sväng om på gräsmattan, jag fick med mig lite förhållningsorder hem så det inte ska hända igen... :O)
Herr Klippo går lika fint som vanligt, han fick nytt tändstift också så han tänder snabbt och fint... haha...

Nu är magen sugen på lite mat så jag ska fixa något att äta.
Vädret har varit helt okej idag, stänkte en aning på eftermiddagen men nu lyser solen och det luktar så gott av nyklippt gräs men jag är långt ifrån färdig, hälften eller lite mer har jag kvar till en annan dag. Stegräknaren går i alla fall på högvarv när man klipper gräs, alltid något.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0