Ajajaj...

Vaknade i morse och hade ont i precis hela ryggen... kände mig som minst 90 år... I går var jag ju hos kiropraktorn igen och han lyckades lösa upp låsningen jag hade i nedre delen av ryggen och jag kände mig riktigt bra hela kvällen. Har haft ett par dagars uppehåll på smärtstillande för att känna hur ont jag hade i ryggen, kiropraktorn sa att har man ordentligt ont som jag haft så ska man äta sina tabletter, det är verkligen ett tillfälle att använda sina tabletter, men det är heller inte fel att utröna hur ont man egentligen har... Jag tog tabletter efter att ha varit i Karlstad på morgonen och återigen tabletter på kvällen men det tar ett par dar innan det är full verkan och det fick jag erfara i morse alltså. Jag kände mig totalt överkörd av en ångvält och jag som skulle åka med kompis till Charlottenberg.

Det blev hundpromenad på morgonen, staplandes ut på en tur, men det ska ju vara uppmjukande för ryggen med promenad, fast just denna morgon kändes det inte så... Jag krånglade mig in i bilen, kom iväg till Årjäng och hade väl tur att inget hände för jag var tom stel upp i nacken. Det var väldigt nära att jag ställde in hela projektet men jag ville ju göra något kul ihop med kompisen.
Jag tog mig in i hennes bil, vi for och det var ingen skön resa direkt, hon undrade om vi skulle vända men nä, jag ville ju det här.

Väl framme så lyckades jag ta mig ur bilen, gick en runda i första affären, gick en runda i nästa butik och tog en omgång tabletter till och sen började jag känna mig som människa igen. Lite instabil i ryggen men bra mycket bättre än på morgonen. Dagen gick och ryggen blev bättre. Nu är jag riktigt hyfsad och nästan normal...

Ni ska veta att ett "vanligt" ryggskott det är ingenting mot detta som jag drabbas av ibland... tur det finns mediciner som lindrar.
Hoppas natten blir trevligare och morgonen i morgon inte blir som denna morgon...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0