Idol 2010...

Är det inte dax att skicka hem Linnea eller Andreas?? Förstår inte riktigt vad en jazzsångerska har i Idol att göra, där ska de ju ta fram en pop/rockidol, dessutom är hon den som tar flest falska toner. Andreas sjunger ju bra men är ju stel som en pinne och passar bättre på någon typ av musikalscen eller så.

Mina favoriter är i alla fall kvar, ja förutom Geir som fick åka i kväll då. Olle är förste favoriten, charmig och aningen udda med härlig röst, Jay charmar väl vem som helst och vilken rockröst, Minnah nu börjar hon likna det vi fick se i kvaltävlingen, hon ska bara släppa loss ordentligt.

Ryggen har varit hos kotknackaren idag igen och idag knakade det gott och blev riktigt bra, hoppas det håller i sig ett tag nu.
I morgon blir det nog en shoppingtur till Charlottenberg, hittade dessutom en bortglömd 500-lapp i en låda, födelsedagspengar, vilken glad överraskning det var...

Kommentarer
Postat av: Anna

Jay är absolut min idol...annars följer jag inte programmet alls och kan därför inte uttala mig. Det blir ett himla zappande för att inte missa Jay. Ha en skön helg!

2010-11-06 @ 13:56:41
URL: http://anna-exlibris.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0