Valet gick käpprätt åt h-e...

Undrar hur många som röstat på SD som egentligen läst deras partiprogram och verkligen vet vad de står för??

Fyra år till av förtryck av arbetslösa, fattiga och sjuka, nedmontering av välfärden, unga som inte klarat studierna ska inte kunna läsa upp och studera senare i livet, pigor och drängar blir vanligare, arbetsförmedlingen rationaliseras bort, alla får ta hand om sig själva på egen hand. Frihet att välja själv... pytsan... jag hade större valfrihet före förra valet än vad jag haft de senaste fyra åren och nu blir det bara värre. Sverige var fantastiskt en gång i tiden men nu vet jag inte vart vi är påväg...

Jag är besviken i natt!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0