Ibland undrar man...

Ja ibland undrar man hur folk är funtade egentligen. Jag har en liten infartsväg in till mitt hus från den allmänna grusvägen, infarten är ca 100 meter lång och går bara till mitt lilla torp. I natt någon gång innan snön kom har någon varit in och använt infarten som rallyväg. Hur tänker man då...??? Visst kanske de inte såg mitt lilla torp men en liten plogad väg som går i vinkel måste man väl inte svänga in på mitt i natten och leka rally på?? Som tur är (eller otur) så sover jag gott om natten och tydligen mina hundar också för vi har sovit. Inte nog med att de kört rally på vägen in, sen har de vänt och kört rally på utvägen också, dvs kört upp och ner i plogvallarna så vägen är full av snöklumpar. Väldigt synd att de inte körde fast med sin bil i en snövall, då hade jag skrattat rått...

Klarat truckteoriprovet idag... med alla rätt på de 50 frågorna. Kan ju säga att jag är väldigt nöjd. Nu är det uppkörningen kvar i Karlstad om ungefär en månad. Men det ska väl gå det med, eller hur!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0