Min blogg...

Nu har den kommit upp på sökmotorerna, nu syns den om man söker, inte alls dumt, blir kanske fler besökare framöver även om inte det är det viktigaste. Jag gillar att skriva och visst är det roligt om någon läser men som sagt det är faktiskt inte det viktigaste.

Nu har jag förresten tagit efter tilltaget att blogga i profilen på E-k, jag hade abonnemang tills idag men idag var det ändå stängt för mig, vilket lurendrejeri alltså. Så nu blir det svammel i profilen, ska försöka att få till långa svammel så de får lite jobb de som sitter och granskar manuellt men det är inte lätt att veta vilka ord som censureras...

Så där ja, nu haglar mina blogginlägg in...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0