Regn, vad är det...?

Det ösregnar ute, jag vill ha sommar och sol, känner mig totalt blåst på sommar i år. De talar om den fina sommaren på radio och TV men hit kom den aldrig i år men vatten från ovan kommer det mest hela tiden, jag brukar inte ha problem med vädret men nu är jag faktiskt trött på allt vatten. Det tjippar och slurpar under skorna vart man än går i trädgården, älgarna gör decimeterdjupa spår i hela gräsmattan, det är inte vackert alls.

Jag känner mig helt blåst på fina sommarkvällar att sitta ute denna sommar, nu nalkas mörker och mer regn... Det ska regna hela veckan har de lovat.

Kommentarer
Postat av: Anna

Kan inte annat än hålla med dig. Funderade i morse när jag vaknade...hur många goa sommardagar/kvällar har jag haft denna sommar? Inte många!! Jag vill emigrera till ett varmare land. Ha de´. Kram

2010-08-17 @ 08:58:08
URL: http://anna-exlibris.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0