Blir så TRÖTT...

Borde nog lägga ner det där med nätdejting... Blir i alla fall ingen dejt i jul.

Jag är för omständig, det har jag fått höra för många gånger nu... Jag måste planera och veta i förväg och det passar sällan männen som jag har fått kontakt med. De tycker att man ska åka iväg lite på vinst och förlust men se det går inte när man har ett liv (eller vad jag nu har..). Jag har tex inte hundvakt så att åka iväg 15-20 mil över dan för att träffa någon okänd, det är inte så lätt, särskilt inte vid denna årstid. Ska hundarna med i bilen? Ja då får det inte var -15 grader ute. Bensinen kostar pengar så jag KAN bara inte sitta och åka hur långt som helst. Tyvärr är ju bilen lite skruttig också så jag vågar inte ge mig iväg hur långt som helst. Så jo jag är kanske lite omständig, lite rädd om mig, kan inte vara borta hur länge som helst, osv, men är det bara jag som är så??

Jag är dessutom trött på att andra lägger egenskaper hos mig som de inte vet något om alls.
Senaste stolpskottet, gav kommentaren att eftersom jag var så omständig så måste jag vara väldigt osäker på det här och på vad jag vill, vill man något tillräckligt mycket så ser man till att det händer. Tacka fan för att man är osäker på någon som man inte träffat och inte vet något om, tacka fan för att man är osäker på om det är värt en lång resa för att träffa någon som man inte vet vem det är, tacka fan för att man drar öronen åt sig när man antingen ska ge sig ut på långresa eller att han kan åka halva vägen för att träffa personen i fråga... han tänker ju inte satsa, därtill så tänkte han tacka för sig för några dagar sen redan. Och så får jag höra att jag är osäker och inte vill.
Tänk att det alltid är mig det är fel på, kanske fler borde fundera lite mer på sig själva och lära känna sig själv innan de ger sig på andra...
Nä nu kokar det lite här så jag får nog ta och lugna ner mig lite.

Nä skit i detta nu och gör något roligare!

Kommentarer
Postat av: Anna

Men lilla Wynnja. Varför ska du åka?? Den som är intresserad får väl komma till dig....det finns väl massor med ställen här runt där ni kan träffas och ta en fika för att testa hur det hela känns.

Gör inte det hela till ett problem utan tänk "det som känns lätt är rätt".



Lycka till och ha nu en skön julhelg!

Kram Anna

2010-12-18 @ 09:18:59
URL: http://anna-exlibris.blogspot.com
Postat av: Wynnja

Ja du Anna, det var nog lite det jag ville ha fram, att varför ska jag åka... Är han intresserad och inte har en massa hemma så kan ju han åka. Vill inte han åka så är ju inte han heller tillräckligt intresserad. Och jag VAR ironisk, klart det inte är fel på mig, inte på någon annan heller kanske men det är ju inte bara jag som är omständig. En fika på lämpligt ställe har jag aldrig sagt nej till men det duger sällan. Och kan man inte jämka ihop det nu så är det nog inte rätt heller...

2010-12-18 @ 13:15:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0