GOTT NYTT ÅR...

Ja nu var det slut på 2010 om bara några få timmar. Ett år till som singel att lägga till handlingarna, börjar bli en vana...
Ett rätt okej år, inget särskilt har hänt, varken katastrofer eller under.
Ensam firas detta nya år in, ja eller tillsammans med de fyrbenta då så klart. Jag hoppas att grannarna är lika lugna som vanligt när det gäller fyrverkerier men man vet ju aldrig, fast avstånden är så pass stora så det stör inte oss i alla fall. Hundarna brukar inte bry sig, de är stabila och skottfasta.
Jag har faktiskt inga särskilda planer alls för kvällen, hoppas alla ni andra har det så trevligt som ni önskar att ha.

Vi har plötsligt fått varmgrader ute, det vill jag inte ha, då blir det is och slask och därefter skare, inte alls kul, särskilt inte när de är så urusla på att sanda här ute på vischan numera. Är det så halt som för någon månad sen till veckan så tänker inte jag riskera liv och bil.

Ha det nu så gott så hörs vi i bloggen på det nya året...
Gott slut och gott nytt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0