Hoppla...

Det var inte lätt att komma in här idag. Startsidan för blogga.se såg ut som jag vet inte vad och där hittade jag ingen inloggning heller men den som inte ger sig finner något till sist.

Varmt hade vi i morse, plusgrader... Huvudet mådde inte bra, början till migrän så jag var lite sen till kursen jag går för att tabletterna skulle få verka först.
Vägen var inte rolig, grusvägen var en aning hal och E18 hade de glömt att ploga såg det ut som... Moddsträngar kunde man inte direkt tala om utan det var snömodd på hela vägen. Men jag kom fram i alla fall till skillnad från några andra som stannade hemma.
För någon månad sedan höll jag på att hamna både i diket och sen bli påkörd men vi klarade det med nöd och näppe... Orsaken var glashal grusväg och en sandbil som stod på fel sida grusvägen och satte på snökedjor. Undrar vems fel det hade varit...?? Jag körde inte fort men stanna var det inte tal om, 10 cm från diket fick jag fäste och stopp.

Jag har börjat försöka hitta gratisprylar på nätet, det går ju hyfsat... Idag med posten kom det en normalstor flaska hårbalsam, Head&shoulders, det var ett gratis varuprov, helt utan villkor. Har hittat en sida där jag är med i små undersökningar, det tar typ 5 minuter att fylla i frågorna och jag har fått mellan 4-10 kr beroende på hur lång undersökning. När summan är 50 kr kan man föra över pengarna till sitt bankkonto, lättförtjänta pengar när man ändå sitter vid datorn. Jag är också testpilot på smaksatt vispgrädde från Arla, jordgubb och choklad, den med chokladsmak har jag testat hittills och den hade jag till skrädmjölsvåfflor tillsammans med hallonsylt, det var okej men ingen sensation om man säger så. Kanske att chokladsmaken passar bättre att göra parfait av, det ska jag testa med den med jordgubbssmak till helgen. Jag fick alltså förpackningarna gratis, bara att hämta ut på varukupong i butiken, sen ska jag blogga om resultatet, enkelt eller hur... Hade förstås hoppats på att få vara testpilot för en kamera eller nåt sånt, man får oftast behålla produkten, men nu blev det grädde alltså...

Kommentarer
Postat av: Myrna

Gratis låter bra! Var var var??? Bilturerna har en förmåga att bli väldigt spännande nuförtiden... Kräver nästan avslappningsövningar när man kommer fram. Phhu!

2010-12-16 @ 22:56:06
URL: http://myrna54.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0