Sommar, sommar, sommar...

Nu har värmen kommit, svettigt på "jobbet". Vattning, vattning...

Har varit och hämtat ut mina nya kängor, det första paret läckte ju så jag fick ett helt nytt par, goretex ska hålla fötterna torra lovar de så då får man nya om de läcker. Tog en långpromenad i nya kängorna och det gick alldeles utmärkt. Nu har jag fyra mycket trötta vovvar här i köket där det är svalt. Tiken har löp på gång så det blir roligt framöver men det får gå det med, som tur är kan hon i alla fall få sällskap när jag delar på dem för ena hanen är kastrerad, ingen risk för valpar då i alla fall.

Nu känns det som om det är dax för en dusch innan jag tar mig för något mer. Det behövs nog vattnas även här hemma en del skulle jag tro, krukorna torkar ut snabbt i värmen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0