Dagens rätt...

Idag har jag gjort potatisplättar, för den som inte vet vad jag pratar om så är det plättar gjorda på överblivet potatismos som man blandar med ägg, mjöl och mjölk och sen steker i stekpanna. Till detta serverades krusbärssylt.

Kommentarer i bloggen är trevligt men helst inte anonyma kommentarer. Man behöver inte avslöja allt om sig men gärna något så jag vet vem som skriver i alla fall.

Annars har jag haft en lat dag idag trots att det finns massor att göra. Helgens bravader har tagit på krafterna. Jag har ägnat en del av dagen till att ligga ute i gräset och fota blommor, kan man ha det bättre. Hundarna har lekt och legat i skuggan och slappat mest. Kameran gjorde inte riktigt som jag ville så det blev till att plocka fram manualen och kolla om jag kunde göra några inställningar så det blir bättre, ändrade lite och ska prova igen om det blir bättre i morgon eller någon annan dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0