Var har jag lagt den????

Irriterande när man inte kan finna det man söker... Letar efter ett fäste till min komposthink, ett sånt där som man klistrar fast på insidan av diskbänksskåpluckan och hänger hinken på. Det ramlade ner någon gång förra vintern men självklart slängde jag det inte utan inväntade att jag skulle hitta den dubbelhäftande supertejpen som jag lagt någonstans... Nu har jag hittat tejpen men var är nu hinkfästet??? Kökslådor och skåp genomgångna liksom mitt stora skafferi som innehåller allsköns bråte. Allt är nu prydligt ommöblerat och en del faktiskt kastat men jag hittar ändå inte det jag söker... Hmmm!!!

Har jag för rörigt? Näe tror ni det, nä jag har bara en massa braattha-saker överallt... Det är nog hög tid att rensa lite mer än jag gjort senaste året tror jag, annars brukar jag har otroligt god ordning i mitt kaos, faktiskt...

Kommentarer
Postat av: Myrna

Alltid lika retfullt när man VET att det finns nånstans. Men det kanske var nån mening med att jag inte kastade mitt L Mejla din adress så kommer det på posten :-) Kram från en annan brahasparare

2010-05-17 @ 13:28:15
URL: http://myrna54.blogspot.com
Postat av: Wynnja

Frågan är om det är likadant och passar...

2010-05-17 @ 13:36:10
URL: http://wynnja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0