Energitjuv...

Ja det kan man kalla mitt "ryggskott", är helt tömd på energi ikväll, allt går åt till att hålla kroppen på rätt köl. Luddigare i huvudet än vanligt också... Annars har jag mest gått hela dagen idag, det är det enda som riktigt hjälper.

Men envis som man är så måste ju löven bort så lite har jag klarat av med lite nytänkande och goda idéer... Man får inte vara dum!

Fredag blir det vinterhjul på, fick en tidig morgontid så det gäller att vara uppe med tuppen men så hinner jag hem efter och lämna av sommarhjulen så dom slipper ligga i bilen och skumpa runt hela dagen.

Jag har förresten en medresenär till min kurs, hon ska ju självklart betala lite av resan men vad kan man ta betalt egentligen?? Det är 2 mil enkel resa till Årjäng, enkel väg med buss kostar 24 kr om man betalar kontant, är 20 kr per resdag för mycket??

Nä nu blir det en liten nattmacka och sen ska jag nog gå och sova, tyvärr känner jag av ryggen även då jag ligger i sängen, får hoppas att detta går över fort.

Och se, det blev en liten blogg idag också!!

Kommentarer
Postat av: Myrna

Stackare, det är när man får så där smällont som man förstår att folk kan vara griniga ibland.... 20kr låter väl rimligt!! Kryapådigkram/U

2010-10-26 @ 17:40:49
URL: http://myrna54.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0