Guuuud så dålig...

Ja gud så dålig jag är på att blogga men jag har liksom ingen lust... Energi saknas, kursen jag går är så tråkig, hittar ingen praktikplats, antingen får man inget svar eller så blir det nej, idag klappade ryggen ihop, förhoppningsvis hjälper några piller... Nä det känns inte riktigt på topp, allt springer ifrån mig och jag hinner inte med "tåget".

Lövhögarna tornar upp sig ute, jag skulle ta tag i det ordentligt idag men då sa ryggen upp sig.

Nu har jag bakat bröd men det blev inte heller så bra... Kan man säga upp sig från livet en stund och gå i ide???

Var borta förra helgen och under helgen hade älgarna intagit hundhagen och rånat mig på de stackars äpplen som faktiskt fanns kvar, ett jäkla sätt tycker jag... Det var soprent från minsta lilla äppelbit...

Skrivit lite har jag i alla fall gjort, det är en ljusning i mörkret, att få se det man skriver i tryck och veta att ett antal tusen kan läsa vad jag skrivit.

Var på Kulturnatt 2010 i Årjäng i fredags och fick en liten pratstund med tre mycket trevliga gycklare, de hade en verkligen sevärd eldföreställning som utspelade sig framför Årjängstrollet på ett nedsläckt Claras torg. En föreställning som passade lika bra för vuxna som för barn, jättetrevligt.
Nya kameran har fått bekänna färg och hittills funkar den riktigt bra. Man ser rätt töntig ut med två kameror på magen men å andra sidan så tror faktiskt folk att man är reporter och det är jag ju så attribut kan vara bra ibland.

Nu ska jag ta en bit av mitt mindre lyckade bröd, det går i alla fall att äta även om jag har lyckats betydligt bättre tidigare...

Håll tillgodo med detta så hoppas jag att jag är tillbaka om någon dag eller två...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0