Shopping...

Jag var och shoppade igår, skulle inget annat ha än ett minneskort till min kamera men det blev lite till, förstås. Kompisen körde, hon hämtade upp mig på vägen. När jag hittat tre tunikor som jag ville ha så kom jag på att jag hade rabattkupongerna hemma till just den affären så jag la undan det till idag och åkte dit själv nu i kväll. Kostar väl mer med resorna än vad man får i rabatt säger väl nån då, jo men jag åkte ju faktiskt inte själv igår och har bara 12 min till köpcentret så det är väldigt nära. Jag fick sammanlagt 225 kr i rabatt på mitt köp och då fick jag med mig hem tre tunikor, en stickad kofta, tre par trosor och en hårklämma, summan blev 790 kr. Jag tycker att det blev ett bra köp med tanke på att jag bara köper kläder ett par gånger per år ungefär. Så nu är jag ekiperad inför vintern...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0