Poliskontroll...

För första gången i mitt 20-åriga körkortsliv har jag hamnat i en poliskontroll. Körkorts- och nykterhetskontroll, mitt på blanka förmiddagen en onsdag i Arvika.
Körkortet var med och nykter var jag helt och hållet så det gick galant.
Kul var det tycker jag och polistjejen var SÅÅÅ trevlig.

Snart börjar jag på mitt nya jobb... eller jag har ju tjuvstartat lite hemmavid, lite planering krävs ju när man ska ut på egen hand men roligt ska det bli!

April har det blivit, vårmånad... Men härom dagen kändes det som regnigt och mörkt oktober... Jag hoppas att våren framöver visar bättre sidor än så.
Jag har haft en ganska ovanlig gäst i min trädgård idag, en fasantupp... han gick här ute runt granhäcken och skrockade hemtrevligt. Hoppas att han hittar en söt lite höna att bilda familj med, det vore trevligt om de sprider sig.

Kommentarer
Postat av: Anna

Go´morgon! Kommer ihåg en fasantupp som jag hade i flera dagar i min trädgård när jag bodde på landet.

Ha en bra helg, vi ses på tisdag.

2011-04-07 @ 07:03:38
URL: http://anna-exlibris.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0